Welkom bij Gevonden.vlaanderen
Gevonden.vlaanderen voor uw gemeente
De digitale totaaloplossing voor het beheer van gevonden voorwerpen binnen uw gemeente.

Totaaloplossing voor het beheer van de gevonden voorwerpen
Gevonden.vlaanderen biedt een totaaloplossing voor het beheer van de gevonden voorwerpen zoals opgelegd wordt door de wet van 4 februari 2021. Het wettelijk opgelegde register gevonden voorwerpen, toegankelijk voor de burgers, volledig digitaal en met bewaking van de opgelegde termijnen wordt ter beschikking gesteld.
Gevonden.vlaanderen voor uw gemeente
Wat bieden wij aan?
- een totaaloplossing voor het beheer van de gevonden voorwerpen
- een snelle implementatie
- volledige gebruikershandleiding en begeleiding
- helpdesk gedurende de kantooruren

Waarom zou je als gemeente met gevonden.vlaanderen werken?
- Meer tevreden burgers die hun verloren voorwerp terugvinden
- Betere dienstverlening naar bezoekers, burgers, klanten
- Volledig geautomatiseerde processen met publicatie op de website en termijnbewaking
- Tijd en kostenbesparing voor de gemeenten, goedkope oplossing (kostprijs in verhouding tot bevolkingsaantal)
- Werken in overeenstemming met de nieuwe wetgeving die geïmplementeerd met zijn in 2022